Manažerské dovednosti

Kurz s celkovým rozsahem 34 hodin bude rozdělen do tří ucelených bloků.

I. blok - Řízení sebe (5 h)

  • Úvodní aktivita (brainstorming Kdo je to manažer)
  • Sebeřízení (cvičení na sebereflexi a stanovení cílů, zpětná vazba jako technika sebeřízení - technika Graf důležitých lidí, jak přijímat zpětnou vazbu) - 2 h
  • Time management - 2 h
  • Plánování a techniky s ním spojené (Seznam, Žebříček priorit, ABC analýza, systematické plánování)
  • Zvládání vyrušování
  • Boj s odkládáním
  • Týmová hra (přípravné cvičení na II. blok) - 1 h

II. blok - Řízení jiných (18 h - rozděleno na 4 + 6 + 4 + 4 h)

  • Přijímání zaměstnanců a jejich adaptace - 3 h
  • Vyhledávání zaměstnanců (vč. moderních trendů)
  • Výběr z uchazečů se zaměřením na přijímací pohovor (techniky výběru, přijímací pohovor, neverbální komunikace u přijímacího pohovoru, týmové role)
  • Období adaptace nového zaměstnance a role vedoucího v něm
  • Řízení pracovního výkonu - 12 h
  • Zásady týmové práce a co musí zvládat vedoucí týmu
  • Motivace zaměstnanců a odměňování (se zaměřením na variabilní složky mezd)
  • Situační styl řízení (koučování, delegování, přímé řízení, podpora)
  • Péče o zaměstnance (a s ní související tvorba pracovního prostředí)
  • Komunikace se zaměstnanci (rozbor týmové hry z prvního bloku, vedení porad)
  • Hodnotící pohovor, naslouchání, poskytování zpětné vazby
  • Řešení kázeňských prohřešků a nedostatečného výkonu, jak získat někoho, aby se stal odpovědnějším
  • Transakční analýza; příčiny, prevence a řešení konfliktů, typologie lidí, se kterými se obtížně vychází a jak s nimi jednat, asertivní techniky
  • Propouštění zaměstnanců - 2 h

III. blok - Zvládání úkolů (11 h - rozděleno na 5 + 6 h)

  • Techniky skupinového řešení problémů - 2 h
  • Etiketa (uvítání zákazníka, představení, vizitky, oslovování, atd.) - 2 h
  • Mezikulturní rozdíly komunikace při jednání (v Německu, Japonsku, USA) - 1 h
  • Obchodní jednání (příprava, stanovení cílů, pravidlo prvního tahu, techniky kladení otázek u obchodního jednání, pravidlo zlatého mostu, neverbální komunikace se zaměřením na obchodní jednání, vyjednávání - jak dělat a nedělat ústupky, techniky překonávání námitek, nátlakové a manipulativní techniky - jak je poznat, jak se jim bránit, jak jim předcházet) - 6 h

Projekt FaME UTB RO/2020/03
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky